Több adat is napvilágra került a Goldman Sachs elemzésből. Ezek egy része hosszútávú, 2025-re várható értékekkel foglalkoznak. Ezek alapján 2025-ben 110 milliárd dolláros jövedelem várható hardware téren, illetve 72 milliárd dolláros software fronton.
Ez persze a legjobb eshetőséget mutatja be, mely során egy kis réteg számára elérhető áruból általánosan elterjedté válnak a VR headsetek. Másik két lehetőségre is felhívják a figyelmet, mely szerint 23, illetve 80 milliárd $-os piaccá válik a virtuális valóság. Előbbibe eset szerint a felmerülő technikai nehézségeket lassan fogják tudni csak megoldani vagy áthidalni a mérnökök, míg utóbbi azt veszi alapul, hogy mi lesz ha az eszközök nem lesznek elég mobilisak, nem lesz elég üzemidő az akkumulátorokból eredően.
A beláthatóbb jövőre fókuszálva az elemzők a Play Station VR sikerét jósolják, mivel a futtatásához szükséges PS4-ek már most sokak otthonában megtalálhatóak, illetve nagy koncentrációban fordulnak elő hardcore gamerek a platformon. A második legesélyesebbnek a HTC Vive-ot tartják, szintén a Steam felhasználói bázisából adódóan, illetve pozitívnak tartják a Valve és HTC közötti együttműködést.
A legjobb esetben az elemzők szerint 3,1 millió Vive, 1,5 millió PlayStation VR headset és 1,3 millió Oculus Rift találhat gazdára 2016-ban, míg a fentebb említett 3. eset bekövetkeztekor ezek a számok 1,5 millió PSVR, 1 millió Vive, 440,000 Oculus Rift.
Forrás: http://uploadvr.com/goldman-analysis-assumptions/
Végül pár egyéb, érdekes grafikon: